0 (212) 425 77 67

Eğitim

Çağdaş Bilimler Koleji'ne kayıt olan tüm öğrencilerimize ’ÇOKNET Programı bağlamında LGS-YKS konularını içeren ve zorluk derecesi A-B-C olan en az 3 ’Genel Değerlendirme Sınavı’ uygulanır. ’Genel Değerlendirme Sınavı’ sonuçlarının sağlaması olacak şekilde her dersten ayrı ayrı yine zorluk derecesi A-B-C olan en az 3 Ders Değerlendirme Sınavı’ yapılır.

Böylece öğrencinin hem genel hem de ders ders başarı saptaması yapılarak öğrencinin akademik başarı seviyesi tespit edilir. Uzmanlarımız tarafından öğrenciyle yapılan özel çalışma ve uygulamalarla öğrencinin öğrenme stili tespit edilecektir. ÇOKNET programı kişiye özel bir öğretim programı olduğu için kişiye göre görsel, işitsel yahut kinestetik yöntemler uygulanarak süreç devam ettirilecektir. Mesleki Eğilim Testi uygulanarak öğrencimizin hangi mesleğe yatkın olduğu tespit edilecek, sonuçlar veli-öğrenci-pedagog sacayağında değerlendirilerek ’ideal meslek’ ortaya konacaktır.

Ortaya çıkan meslek doğrultusunda öğrenciye uygun öğretim içeriği uygulanarak hedef ÇOKNET hâle getirilecektir. Son aşamada Kariyer Uzmanlarımız ile öğrencinin yaptıkları görüşmede ’Hedef Belirleme Çalışması’ yapılır. Böylece öğrencinin kaç puana ihtiyacı olduğu, ideal puan için kaç net yapması gerektiği saptanacak ve öğrencinin rotası belirlenmiş olacaktır.


Bu aşamada öğrencinin başarısını artırmak için gerekli araç ve yöntemler kullanılarak başarı geliştirme çalışmaları uzman pedagoglar eşliğinde yapılır.
• Etkili okuma, dinleme, not alma nasıl olur?
• Nasıl ders çalışılır?
• Hangi derse, ne kadar süre ayrılmalı?
• Öğrenmeyi öğrenme nedir?
• Beyin haritaları nasıl kullanılır?
• Olumlu düşünmenin başarıya etkisi nedir?
• Çalışma ortamı nasıl olmalı?
• İçsel motivasyon nedir?
• Sihirli dokunuşla heyecan nasıl yaratılır?
• Doğru yönlendirmenin başarıya etkisi nedir?


Program sürecinde her derse özel konu konu zorluk derecesi A-B-C olan en az 3 ’Konu Değerlendirme Sınavı’ yapılır. Bu sınavlar neticesinde öğrencinin başarı grafiği izlenir.

Çalışmalar sonucunda öğrencinin performansının röntgeni çekilip Veli-Öğrenci-Pedagog sacayağında değerlendirilir.

Öğrencinin başarılı olduğu derslere daha az, nispeten düşük başarı gösterdiği derslere daha ağırlık verilerek tematik program uygulanır. Bu çalışmada öğrenciye Programlı Etütler ve Birebir Etütler uygulanır.


Konuların öğrenme aşaması bittiği varsayıldığı için bu aşmada direkt sınava dönük soru çözümlerine ağırlık verilir. Burada ana hedef ’ÇOKNET yapabilmektir.

Bu aşama için özel oluşturulmuş ’Soru Çözüm Ofisleri’mizde birebir öğretim yaklaşımıyla öğretmen kontrolünde sadece soru çözülür.
Bu aşamada konu konu soru çözümlerinin dışında öğrencinin günlük en az bir LGS, YKS denemesi yapması sağlanır. Böylelikle hem LGS, YKS provası yapılmış olunur hem de öğrencinin sınavda çıkacak bütün potansiyel soru tiplerine aşina olması sağlanır.

 

ins